דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעת נישואים לזוג 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1909 פעמים ]

העיסוי הזוגי, כמושג, הוא בעל מרכיבים חושניים ופועל על מגע, חום, ריח והתמכרות לחושים הללו. מטבע הדברים, אין הבדלים של ממש בין חווית העיסוי המקצועי לבין קיום יחסי מין. אין סיבה להפריד בין השניים, או לחשוב שביקור בספא אינו קשור לחוויה של סקס ושל מיניות. גם עיסוי רפואי, שנועד לשיקום פיזיותראפי ולשחרור לחצים ומתחים אורתופדיים, הוא בעל אלמנטים מיניים מבחינת האנדורפינים והכימיקלים המשתחררים אצלנו, ללא קשר להיותנו גברים או נשים, רגישים או קשוחים.

לאור כל זאת, אין ספק באשר לסיבת ההצלחה העצומה שחווים אתרי ובתי הספא השונים בארץ ו ברחבי העולם. הרי מי לא מתאווה לחוות חוויה של חבילות ספא חושנית וגופנית המקבילה לסקס טוב ומטרתה להרגיע ולשחרר לשעה קלה את המתחים הנצברים? יתרה מכך, אין פלא כי טרנד הספא לזוגות הולך והופך לאטרקציה בקנה מידה עולמי. הרי אין טוב יותר מלחוות מגע מפנק, מרגיע וחושני יחד עם מי שאוהבים, ואולי אפילו להעניק מסג' מפנק בהדרכת מעסה מקצועי, לקנח ביין טוב ובארוחה רומנטית ולעבור לדבר האמיתי לשחזור ההרגשה. ספא לזוגות יכול לשמש כתשורה רומנטית לשם הצעת נישואים, יום הולדת או כל חגיגה פרטית אחרת, ויכול, לחילופין, גם לשמש לבקשת סליחה ומחילה על אירוע שלילי כמו ריב, ויכוח או מקרה מצער אחר, ומתוך ידיעה אינטימית ניתן לומר כי לרוב, ספא לזוגות הוא התרופה הטובה ביותר לכל סוג אירוע ולכל מתווה.

הזמנת חבילת ספא לזוגות מחייבת היכרות אמיתית ועמוקה עם האדם שלמענו נועדה המתנה וקיימות חבילות המורכבות מכל מיני אלמנטים שונים שלא בהכרח יתאימו לכל אחד ואחת. ישנן אופציות המשלבות עיסוי רפואי חזק וקצר וישנן חבילות המעניקות עיסוי חם, רך וארוך, יש חבילות המאפשרות כניסה לג'קוזי ולסאונה וישנן כאלו המאפשרות לינה וארוחה. אלמנטים נוספים שצריכים להיות ברורים ומוסכמים לפני הזמנת הספא לזוגות הם זמן העיסוי ועלותו, כך שהחוויה לא תיפגם גם בסופה. חשוב מאוד גם לברר לעומק האם יש מגבלות רפואיות לבן או לבת הזוג ואילו טיפולים בעייתיים לבעיות השונות. ישנם טיפולים שאינם מתאימים לבעלי בעיות לב, לנשים בהריון או לחולי סכרת ותהיה זו עוגמת נפש לא קטנה לזוג אם יוזמן העיסוי הלא מתאים למצב הגופני והבריאותי של אחד מבני הזוג .

מעבר לכך אין בכלל שאלה או מקום לדיון- ספא לזוגות- אין יותר רומנטי מזה!.

ספא לזוגות חבילה מאוד מיוחדת ויוקרתית מאוד בסוויטה או בבית מלון או בצימר יוקרתי מאוד ניתן לשלב לינה במקום עם ארוחת ואטרקציות במקום ולתפנק באמת מיום או לילה זוגי ליום נישואים או ליום הולדת כל אירוע מיוחד.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב